نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1307
-
الف
+

توقف نشر سریال های طنز شبکه آی فیلم 2

جدول نشراتی آی فیلم2 از روز دوشنبه 25 ثور (اردیبهشت) به صورت موقت تغییر می کند.

بافرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی نواده گرامی پیامبر اسلام (ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع)، در روز دوشنبه 25 ثور (اردیبهشت) تغییراتی در جدول نشر شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 به وجود می آید.

بر این اساس، روز دوشنبه به جای سریال «ساخت ایران»، سریال «در قصه ها زندگی می کنند» و به جای سریال «دودکش1»، فلم سینمایی «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال«در قصه ها زندگی می کنند» که برگرفته از داستان های اخلاقی و پندآموز اجتماعی است و در هر قسمت از این مجموعه یک داستان به طور مستقل روایت می شود، روز 25 ثور (اردیبهشت) ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

در قصه ها زندگی می کنند

همچنین  فلم سینمایی «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر» شامگاه دوشنبه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکشتان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر

فلم «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر» به کارگردانی «حجت قاسم‌زاده اصل» محصول سال 1389 خورشیدی می باشد.

 این فلم ماجرای زندگی زن و شوهر جوانی است که یک صبح تا شب فرصت دارند پول گروی حویلی شان(رهن منزل) را فراهم کنند و در این راستا داستان‌های دیگری نیز در خلال داستان اصلی به تصویر کشیده می‌شود.

«مهران احمدی»، «لیلا زارع»، «امیر آقایی»، «شبنم مقدمی»، «افشین سنگ چاپ»، «علی صالحی»، «آتش تقی پور»، «حسین سلیمانی» و «شاهرخ فروتنیان» از جمله بازیگران این فلم می باشند.

بینندگان محترم آی فیلم 2 می توانند برای آگاهی از آخرین تغییرات در جدول سریال ها و برنامه های این شبکه جهانی، به صفحه جدول نشر آی فیلم 2 مراجعه نمایند.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر